Peršokti prie turinio

Sveikas atvykęs į InFrost.lt
Prisijunkite, kad turėtumėt prieigą prie visų savo funkcijų. Užsiregistravus ir prisijungus, jums bus suteikta galimybė kurti temas, rašyti atsakymus į esamas temas, duoti reputaciją draugams, siųsti asmeninius pranešimus, skelbti būsenos atnaujinimus, tvarkyti savo profilį ir daug daugiau.
Prisijungti - Registruotis
Nuotrauka

The end.

• Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
39 atsakymai į šią temą

Dende

Dende
  • Karštėjantis (-i)

• Prižiūrėtojas
  • Pranešimų
  • Narys nuo
    28-kovo 14
  • ID
  • Reputacija

Nario medaliai

• Praleido laiko: 28d 20h 58m 16s

Eatdatpu**y445 aka Dende - Nuo pirmu dienu mane juokindavo jau tavo elgesys. Buvo juokinga stebeti kaip begiodavai paskui viena mergina ir tas tikrai prajuokindavo, bet cia geraja prasme. Priziuretojo tu tikrai esi vertas, vienas bruozas tai tavo atsakingumas patikdavo. Kaip zmogaus nelabai irgi teko pazinti, bet iki siol galioja ta mano girta zinute. (No homo) :D Gerbiu.

Firstly,it's eatdatpu**y192. Secondly, nebėgiodavau,o ramiai eidavau paskui. Thirdly,we had good & fun times. For the end, for all to see : 

oRlTqTC.jpg

Prižiūrėtojas nuo 2016-12-13 iki ...

MiGeC

MiGeC
  • Apšylantis (-i)

• Narys
  • Pranešimų
  • Narys nuo
    02-sausio 16
  • ID
  • Reputacija

• Praleido laiko: 21d 11h 14s

Or maybe... :D Its just my terrible sense of humor.
Tiesiog niekada nemėgau šių pareigų ir nesistengiau elgtis kaip toks. Bandžiau būt eiliniu žaidėju. (Too many thoughts to explain this shit).

I feel new mastermind plot...
Idomus poziuris. A rarity kaip administratoriui, nes usually owners liked the power. Seems like a nice way of thinking. (I feel ya).

Firstly,it's eatdatpu**y192. Secondly, nebėgiodavau,o ramiai eidavau paskui. Thirdly,we had good & fun times. For the end, for all to see :

oRlTqTC.jpg

1stly - Pardon me.
2ndly - Stop being such a soft blanket, I saw the flame and thirst in your eyes.
3rdly - Agreed.
The end part - Oh for the love of sister fister...

tumblr_n2k82il9is1rapfiuo1_400.gif

Gandis.

Gandis.
  • Sušilęs (-usi)

• Narys
  • Pranešimų
  • Narys nuo
    29-liepos 15
  • ID
  • Reputacija

• Praleido laiko: 10d 9h 18m 51s

TEAMREM

čia 2015 07 22

priž 2015 11 03 - 2016 09 09

1-2-3 all the kids bullied me, now they're not so cool cause i shot up the school yeah!

liol

liol
  • Apšylantis (-i)

• Narys
  • Pranešimų
  • Narys nuo
    13-gruodžio 14
  • ID
  • Reputacija

Nario medaliai

• Praleido laiko: 4d 23h 49m 25s
gud luck, rip :(

Kibillcat

Kibillcat
  • Karštuolis (-ė)

• Savininkas
  • Pranešimų
  • Narys nuo
    25-kovo 14
  • ID
  • Reputacija

Nario medaliai

• Praleido laiko: 88d 13h 51m 8s

I feel new mastermind plot...
Idomus poziuris. A rarity kaip administratoriui, nes usually owners liked the power. Seems like a nice way of thinking. (I feel ya). 1stly - Pardon me.

giphy.gif
giphy.gif
Tbh, you can be calm, I'm not going to do anything for this project. Let it die, let it die...
And ye, ppl who abuse owner powers are shit.
Irresposible is intented in that gif, yes I dont speak London.

TEAMREM

You know your shit.

Dead Content.

GdqSw.gif

MiGeC

MiGeC
  • Apšylantis (-i)

• Narys
  • Pranešimų
  • Narys nuo
    02-sausio 16
  • ID
  • Reputacija

giphy.gif
giphy.gif
Tbh, you can be calm, I'm not going to do anything for this project. Let it die, let it die...
And ye, ppl who abuse owner powers are shit.
Irresposible is intented in that gif, yes I dont speak London.

Calm? Hehe. I'll try.

1322271677953.png

True.

Bi ze wey yar landon is vary gud

AvaStIN

AvaStIN
  • Šaltukas (-ė)

• Narys
  • Pranešimų
  • Narys nuo
    28-liepos 15
  • ID
  • Reputacija

• Praleido laiko: 1d 5h 24m 35s

it ended so quickly for me. we enjoyed playing together and messing with the server i really hoped this could last more.

it always been the same story, i join a community and make great friends and just like that everything ends... anyway i had great times but i guess everything ends at some point.

we had the best Dr server ever and i really had fun making it.

Thx for great time and Good Luck Everyone. 

Also it would be great if someone translate those reasons cuz i couldnt translate them.

HTZto_Signature.png

FB_Logo.png              transparent_orb_icons_valve_steam_by_sar              gametracker_icon.png              You_Tube_Fireworks_edited.png

Dende

Dende
  • Karštėjantis (-i)

• Prižiūrėtojas
  • Pranešimų
  • Narys nuo
    28-kovo 14
  • ID
  • Reputacija

Nario medaliai

For Avastin. Hopping i've helped

Finnaly came the day, that we've all been waiting for, well maybe not everybody, okey just a few.

First of all,i'd like to thank a few people: (skipping the others)

Avastin,

for a wonderful deathrun mode upgrading, if not him, deathrun probably wouldn't have that many players, and i think it's the only exceptional server.

Also a thanks to everybody else, who helped in making InFrost better and for effort, if somebody would like, that i'd comment on them more detailed, then comment, if i remember something - i'll say it. (Trying to be like facebook noob)

(skipping a bit)

Now as you know, know for a long time, InFrost is played by not many people and by that, there's nobody to buy privileges, and when i started to study there's no income from privileges, there's no way for me to keep InFrost alive, and the prices are growing, just a big bite from my wallet . And i don't have the wish to keep up with this project and i don't want to sell it. It started with me - it ends with me.

Reasons for closing InFrost:

-No way to keep it alive,no income.

-Not dealing with the project.

-Private reasons.

But it's not clossing fully, there will be Deathrun and Public with a lower count of slots. For the web page i don't know, how is it going to be.

Kibillcat

Kibillcat
  • Karštuolis (-ė)

• Savininkas
  • Pranešimų
  • Narys nuo
    25-kovo 14
  • ID
  • Reputacija

Nario medaliai

Thats the spirit.

1499877981_bwu6w.jpg

Ur London is too good.

it ended so quickly for me. we enjoyed playing together and messing with the server i really hoped this could last more.

it always been the same story, i join a community and make great friends and just like that everything ends... anyway i had great times but i guess everything ends at some point.

we had the best Dr server ever and i really had fun making it.

Thx for great time and Good Luck Everyone. 

Also it would be great if someone translate those reasons cuz i couldnt translate them.

Yea.. Here we had good times and I'm really grateful for your help, sadly it has to end, but as I mentioned, Deathrun server is still going to be up for some time longer. Also sorry for not testing last update for Deathrun server, those days I had to prepare for exams I think or was just busy with college stuff. MVP for deathrun server!

If you have more questions, just ask. :)

Dead Content.

GdqSw.gif

AvaStIN

AvaStIN
  • Šaltukas (-ė)

• Narys
  • Pranešimų
  • Narys nuo
    28-liepos 15
  • ID
  • Reputacija

• Praleido laiko: 1d 5h 24m 35s

oh thx dende that was helpful a lot. As for infrost and kibillcat i hope the best for you and everyone and if you need me i will be around, u can add me on steam and whatsoever :)) XD

HTZto_Signature.png

FB_Logo.png              transparent_orb_icons_valve_steam_by_sar              gametracker_icon.png              You_Tube_Fireworks_edited.png

MiGeC

MiGeC
  • Apšylantis (-i)

• Narys
  • Pranešimų
  • Narys nuo
    02-sausio 16
  • ID
  • Reputacija

Thats the spirit.

1499877981_bwu6w.jpg

Ur London is too good.

BIt0xA.jpg

Spasibo, tovarisch.

Kibillcat

Kibillcat
  • Karštuolis (-ė)

• Savininkas
  • Pranešimų
  • Narys nuo
    25-kovo 14
  • ID
  • Reputacija

Nario medaliai

BIt0xA.jpg

Spasibo, tovarisch.

1500816187_cat.png

You wanna mes with my gang?

Btw, lowering pb and dr slots in 2 days.

oh thx dende that was helpful a lot. As for infrost and kibillcat i hope the best for you and everyone and if you need me i will be around, u can add me on steam and whatsoever :)) XD

Thanks! I wish you good luck too! Also I remember that you posted somewhere that you want red nick in forum, because we are closing or I am dreaming :D Sorry but I cant do that, or maybe ill do one day :D

Dead Content.

GdqSw.gif

Dende

Dende
  • Karštėjantis (-i)

• Prižiūrėtojas
  • Pranešimų
  • Narys nuo
    28-kovo 14
  • ID
  • Reputacija

Nario medaliai

Pagalvojus truputi visgi gal turiu šiokią tokią įdėją. Kadangi liktų tik 2 serveriai ir su mažai slotų,tai gal būtų išvis įmanoma InFrost'ą padaryt į Mixyną? 2 mix tipo serveriai su 12-13 slotų. Pug pluginu (paeditintu) arba paprastai sueditintu pluginu,kuriame būtų pagrindinės komandos. Tada nereikėtų ir skundų dėl pažeidimų ir pnš. Nebent administratorių nusižengimų. Būtų galima paskirti kokius 4-6 administratorius,kurie galėtų vis pradėti žaidimus. Ne auto mix. Pagal slotus ir serverius manau tiktų ši įdėja. Tik nežinau kaip kam ji būtų : ar patiktų,ar nelabai. Tik iškart minusas,kad išlaikimas tada.

Gandis.

Gandis.
  • Sušilęs (-usi)

• Narys
  • Pranešimų
  • Narys nuo
    29-liepos 15
  • ID
  • Reputacija

• Praleido laiko: 10d 9h 18m 51s

Tada nereikėtų ir skundų dėl pažeidimų ir pnš. Nebent administratorių nusižengimų. 

Reiketu ziuret skundus jeigu itaria kad zmogus cytina kels demo i frm

Būtų galima paskirti kokius 4-6 administratorius,kurie galėtų vis pradėti žaidimus. 

nera cia tokiu labai pasiryzusiu kasdien uzsiimti tuose mixuose sedeti

Ne auto mix. 

kaiptik imo automix tiktu labiausiai, jeigu kokia komanda nores 5v5 ir nebus admino on tai zopa

Tik iškart minusas,kad išlaikimas tada.

kitoks serveris nereiskia kad ryja daugiau resursu, kainuos tiekpat hostas kiek ir dabar

ideja nebloga, bet kaikuriem patinka dr savotiskas, tai imo vietoj pb mixa pdaryt

čia 2015 07 22

priž 2015 11 03 - 2016 09 09

1-2-3 all the kids bullied me, now they're not so cool cause i shot up the school yeah!

Dende

Dende
  • Karštėjantis (-i)

• Prižiūrėtojas
  • Pranešimų
  • Narys nuo
    28-kovo 14
  • ID
  • Reputacija

Nario medaliai

Reiketu ziuret skundus jeigu itaria kad zmogus cytina kels demo i frm ----------- Steam only. 

nera cia tokiu labai pasiryzusiu kasdien uzsiimti tuose mixuose sedeti ----------------- kas sėdi cs,tas ir gali.

kaiptik imo automix tiktu labiausiai, jeigu kokia komanda nores 5v5 ir nebus admino on tai zopa --------------------------- Tai reikia žiūrėt ir atrinkt adminus,kurie būtų on. Ne 1-2 būtų.

kitoks serveris nereiskia kad ryja daugiau resursu, kainuos tiekpat hostas kiek ir dabar --------------------------- Tai suprantu,bet nebus jau tikrai pajamų.

ideja nebloga, bet kaikuriem patinka dr savotiskas, tai imo vietoj pb mixa pdaryt

Kibillcat

Kibillcat
  • Karštuolis (-ė)

• Savininkas
  • Pranešimų
  • Narys nuo
    25-kovo 14
  • ID
  • Reputacija

Nario medaliai

Pagalvojus truputi visgi gal turiu šiokią tokią įdėją. Kadangi liktų tik 2 serveriai ir su mažai slotų,tai gal būtų išvis įmanoma InFrost'ą padaryt į Mixyną? 2 mix tipo serveriai su 12-13 slotų. Pug pluginu (paeditintu) arba paprastai sueditintu pluginu,kuriame būtų pagrindinės komandos. Tada nereikėtų ir skundų dėl pažeidimų ir pnš. Nebent administratorių nusižengimų. Būtų galima paskirti kokius 4-6 administratorius,kurie galėtų vis pradėti žaidimus. Ne auto mix. Pagal slotus ir serverius manau tiktų ši įdėja. Tik nežinau kaip kam ji būtų : ar patiktų,ar nelabai. Tik iškart minusas,kad išlaikimas tada.

Atskiro serverio nebus. Galima nebent su public sumaišyti. Kai nėra žaidėjų, tiesiog paprastas public ir kai susirenka pakankamai ar kai žaidėjai užsimano mix palošt, tada būtų koks vote. Jeigu ne automatizuotai (reiktu admin, kad tam tikras komandas pravestu), galima sukoduot, o jei pilnai automatizuotas, reikia ieškot plugin ir suderint viską, kad viskas veiktų. Bei nežinau ar tuo užsiimčiau.

Paskutinė diena, kai Jail, HnS, Surf veikia.

Dead Content.

GdqSw.gif

Sirmuz'as

Sirmuz'as
  • Ištirpėlis (-ė)

• Narys
  • Pranešimų
  • Narys nuo
    09-vasario 16
  • ID
  • Reputacija

• Praleido laiko: 2d 18h 4m 8s

Atskiro serverio nebus. Galima nebent su public sumaišyti. Kai nėra žaidėjų, tiesiog paprastas public ir kai susirenka pakankamai ar kai žaidėjai užsimano mix palošt, tada būtų koks vote. Jeigu ne automatizuotai (reiktu admin, kad tam tikras komandas pravestu), galima sukoduot, o jei pilnai automatizuotas, reikia ieškot plugin ir suderint viską, kad viskas veiktų. Bei nežinau ar tuo užsiimčiau.

Paskutinė diena, kai Jail, HnS, Surf veikia.

Lievai, kad jau serveriai bus išjungti  :shake:  :shake:  :shake:  :sweating:  :sweating:  :worried:  :sweating:  :sweating:

giphy.gif

Kibillcat

Kibillcat
  • Karštuolis (-ė)

• Savininkas
  • Pranešimų
  • Narys nuo
    25-kovo 14
  • ID
  • Reputacija

Nario medaliai

Lievai, kad jau serveriai bus išjungti  :shake:  :shake:  :shake:  :sweating:  :sweating:  :worried:  :sweating:  :sweating:

Kad ir kaip gaila, bet.. Nėra žaidėjų, nėra iš ko išlaikyt. Ir šiaip, kai nėra atnaujinimu, serveriai kaip ir mire, tai man irgi nepatinka.

Dead Content.

GdqSw.gif

Martynas*

Martynas*
  • Karštėjantis (-i)

• Vyr. Prižiūrėtojas
  • Pranešimų
  • Narys nuo
    07-birželio 15
  • ID
  • Reputacija

Nario medaliai

• Praleido laiko: 96d 5h 27m 32s

Bei nežinau ar tuo užsiimčiau.

O kas sakė, kad vien tu užsiimtum? :wondering:   Aš dar esu, dende, simecas :giggle:

InFrost narys nuo: 2015 birželio 7 dienos

Oficialus InFrost prižiūrėtojas nuo: 2015 rugsėjo 25 dienos

InFrost Vyr. prižiūrėtojas nuo: 2016 kovo 26 dienos

Baigia vyr. prižiūrėtojo karjerą: 2017.08.19

Kibillcat

Kibillcat
  • Karštuolis (-ė)

• Savininkas
  • Pranešimų
  • Narys nuo
    25-kovo 14
  • ID
  • Reputacija

Nario medaliai

O kas sakė, kad vien tu užsiimtum? :wondering:   Aš dar esu, dende, simecas :giggle:

Nu jau ir tavęs nebėra :D

Dead Content.

GdqSw.gif

0 vartotojai(-ų) skaito šią temą

0 nariai(-ių), 0 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)